Nya rutiner för passageärenden

25maj

Vi vill påminna om att vi har infört nya rutiner gällande passagebeställningar. Detta genomförs för att ni ska få en trygg och säker fastighet. Alla ändringar i passagesystemet ska ske med särskild tilldelad inloggning.

Den 15 maj infördes en ny rutin gällande passagebeställningar som numera sker via vår webbplats. Då flera verksamheter varit sena med att lämna in avtal och överlåtelser har vi haft överseende och inväntat dessa.

Från och med måndag den 28 maj kommer vi inte att ta emot passageärenden via e-post, telefon och vid receptionsdisken. Om er verksamhet inte har lämnat in avtal och överlåtelser så kommer vi att neka ändringar i passagen.

För att få tillgång till egen inloggning så behöver du en överlåtelse från din verksamhetschef.

Ni kan lämna in avtal och överlåtelser direkt i vår receptionen på Kungsbäcksvägen 54. Vår reception är öppen vardagar mellan klockan 07:00 - 17:00.

Har ni några funderingar så är ni varmt välkommen att kontakta oss.

Sidan uppdaterades senast 25 maj 2018